Ogilvy Action dla Ford Focus

Agencja Ogilvy Action realizuje kolejną kampanię dla Ford Polska. Komunikacja dotyczy nowego Forda Focusa, który od września dostępny jest w atrakcyjnej ofercie finansowej skierowanej do odbiorców indywidualnych i klientów flotowych. Ogilvy Action odpowiada za kreację layoutów OHH, reklam prasowych i spotu radiowego oraz adaptację spotu TV na polski rynek.

Nowy Ford Focus został wprowadzony na rynek w kwietniu tego roku. Wyróżnia go wiele innowacyjnych rozwiązań, które zapewniają kierowcom komfort i bezpieczeństwo jazdy. Emitowana obecnie kampania łączy w sobie elementy wizerunkowe i prosprzedażowe, związane z nową ofertą finansowania auta. Główny przekaz reklamowy komunikuje możliwość zakupu samochodu w kredycie 50/50 już od kwoty 28 200 PLN z zerowym oprocentowaniem oraz atrakcyjne ubezpieczenie na poziomie 2,99%.

Celem realizowanej kampanii jest zakomunikowanie dostępności finansowej Forda Focusa, a w konsekwencji - zwiększenie sprzedaży nowego modelu. Grupą docelową są głównie klienci indywidualni, dla których atrakcyjna oferta kredytowania i ubezpieczenia pojazdu wpływa znacząco na finalną decyzję zakupową. Kampania ma także zachęcić do współpracy klientów flotowych, dla których została przygotowana oferta specjalna.

Akcji towarzyszy kampania ATL realizowana w mediach ogólnopolskich: spot TV, spot radiowy, reklamy prasowe w magazynach kolorowych, skierowane do klientów indywidualnych i flotowych, oraz billboardy.

Kreację i adaptację materiałów przygotował zespół Ogilvy Action.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Kampania potrwa do polowy października.

……………………………………………………………………………………………………………………….
Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ - dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.

Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.